Stillingsslepp 2018

For tredje gong blir det gjenomført stillingsslepp i Nord-Gudbrandsdal. Har du ei stilling du ønskjer å marknadsføre, kan du registrere ledig stilling her

Stillingssleppet er eit samla slepp av ledige stillingar i Nord-Gudbrandsdal. I 2017 var det over 100 ledige stillingar som vart sleppt samtidig, og vi håper på like mange i år.

Målet med Stillingssleppet er tredelt:

• Synleggjere mangfaldet av stillingar i regionen
  • Bidra til at det regionale næringslivet når ut til fleire potensielle arbeidstakarar, både regionalt og nasjonalt, slik at dei får ei større søkjarmengde
  • Tilrettelegge for at par eller familiar som ønskjer seg til regionen finn jobb båe to

Regionrådet i Nord-Gudbrandsdal vil bruke mykje ressursar på marknadsføring og synlegheit for Stillingssleppet, slik at verksemdene får auka merksemd og fleire søkjarar. Vi oppfordrar alle bedrifter og kommunale verksemder, som har ledige stillingar eller veit at dei snart skal lyse ut stillingar, til å registrere dei på våre nettsider. Gjennom sleppet vil verksemdene få auka merksemd, i tillegg til at dei bidrar i eit viktig prosjekt for arbeidslivet og sysselsettinga i regionen.

DATO FOR STILLINGSSLEPPET 2018 ER TYSDAG 11. DESEMBER

SISTE FRIST FOR Å REGISTRERE STILLING ER TYSDAG 27. NOVEMBER.

For meir informasjon, kontakt prosjektleiar Ida Amble Ruge, tlf. 48 15 46 62.

www.komtiloss.no/arbeid